Veelgestelde vragen
Wij zijn hier om jou te helpen
Eerder op zoek naar handige weetjes of tips en tricks? Bekijk onze blog.
Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Ga naar ons contactformulier.
Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Ga naar ons contactformulier.
Badkamers
Handleidingen voor douches, baden...?
Hebben alle bad/douchekranen de Belgaqua-erkende terugslagkleppen?
Hoe kraanwerk onderhouden?
Hoe moet ik mijn mineraalmarmeren wastafel onderhouden?
Hoe moet ik porseleinen wasbakken onderhouden?
Hoe natuurstenen tabletten van badkamermeubelen reinigen?
Hoe worden de douchezuilen aangesloten op het waterleidingsnet?
Hoeveel debiet (liter/minuut) verbruiken douches?
Installeren jullie badkamers?
Welke druk heb je minimaal nodig voor een optimale werking van douches?
Zijn douchedeuren regelbaar?
Zijn toiletspoelsystemen vervangbaar?
Divers
Hebben jullie een houtzagerij?
Hoe kan ik bestellen met intracommunautaire levering – vrijgesteld van Belgische btw?
Hoe kan ik genieten van het verlaagde BTW-tarief van 6%?
Hoeveel bedraagt het normale BTW-tarief in België?
Hoe lang mogen bestelde goederen gestockeerd blijven?
Hoeveel voorschot vragen jullie voor een bestelling in de showroom?
Kan ik een bestelwagen huren?
Kan ik een lopende promotie reserveren?
Mijn goederen zijn beschadigd. Wat moet ik doen?
Mijn goederen zijn onvolledig. Wat moet ik doen?
Worden ecocheques aanvaard?
Ik vind mijn vraag hier niet terug, waar kan ik terecht?
Keukens
Hoe verloopt een offerte, met 3D-tekening, van uw keuken?
Hoeveel tijd moet ik vrijmaken voor de opmaak van een keukenofferte?
Installeren jullie keukens?
Kunnen we de tentoongestelde keukenopstelling nog wijzigen?
Verkopen jullie ook inbouwapparaten voor keukens?
Waar worden jullie keukens geproduceerd?
Worden keukens ook aan de Kust geplaatst?
Zijn de keukenmeubelen gemonteerd?
Leveringen & afhalingen
Hoe verloopt de bezorging van een pallet via de transporteur?
Hoe worden transportkosten berekend?
Kan het levermoment gewijzigd worden?
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Leveren jullie aan huis?
Levering: afspraak niet nagekomen
Wat is de levertermijn voor online bestellingen?
Wat zijn de verzendmogelijkheden?
Online bestellen
Bij online bestellingen is niet alles onmiddellijk beschikbaar, wordt alles afzonderlijk verstuurd of groepeert men de verzending?
Hoe online een bestelling plaatsen?
Is bestellen vanuit het buitenland mogelijk?
Kan ik mijn online bestelling annuleren?
Kan ik mijn online bestelling wijzigen?
Mijn bestelling is onvolledig. Wat moet ik doen?
Wat zijn web only producten?
Ramen en deuren
Bestaat er een risico op vergeling of verduring bij pvc ramen of buitendeuren (pvc buitenschrijnwerk)?
Hoe ramen & deuren onderhouden?
Hoe bekomt men bij hoogrendementsglas een U-waarde 1,1 W /(m² K)?
Waarom kiezen voor ramen & deuren van Zelfbouwmarkt?
Wat is hoogrendementsbeglazing?
Welk materiaal voor raamomlijstingen/kozijnen: hout of PVC?
Zijn er premies voor de plaatsing van ramen en deuren (buitenschrijnwerk)?
Vloeren
Afhalen van (zware) tegels?
Heb ik meer tegels nodig wanneer ik diagonaal wil plaatsen of in een legpatroon?
Hoe boor ik een gat/gaatje in een tegel?
Hoe meet ik de oppervlakte van mijn woning voor het kopen van tegels?
Kan ik tegels plaatsen op mijn bestaande vloer (tegels of verwijderd vasttapijt)?
Vlekken op de vloer...wat te doen?
Waar moet ik op letten wanneer ik wil een vloer wil plaatsen op een vloerverwarming?
Wat is het standaard snijverlies (afval) bij de plaatsing van tegels?
Wat is een coupon?
Een couponcode is een gepersonaliseerde code dat je recht geeft op een commerciële actie van eender welke aard.
Ze kan slechts éénmalig gebruikt worden, is beperkt qua looptijd, en dient manueel ingevoerd te worden tijdens het betaalproces. De commerciële actie wordt onmiddellijk verrekend in het saldo.
Waardebonnen kunnen enkel ingeruild worden in de toonzaal en zijn dus geen legitiem betaalmiddel voor de webshop!